Usein kysytyt kysymykset

Alla vastauksia yleisimmin esiintyviin kysymyksiin

Jos et löydä vastausta kysymykseesi – ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Kuinka kauan tuotteen toimitus kestää?

Pyrimme lähettämään tuotteen seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Kuitenkin viimeistään 3 päivän kuluessa tilauksesta.
Kun tilauksesi on pakattu lähetämme sinulle ilmoituksen sähköpostitse. Jos tuote tulee sinulle postipakettina niin saat samassa sähköpostissa myös Postin seurantakoodin. Kirjelähetyksiin valitettavasti ei saa seurantakoodia.

Mitä toimitustapoja on käytössä?

Kevyet ja ohuemmat lähetykset toimitetaan kirjepostina. Jos tuotetta ei voi lähettää kirjepostina niin siinä tapauksessa lähetämme sen postipakettina antamaasi toimitusosoitteeseen ja saat sähköpostilla meiltä Postin seurantakoodin.
Jos tilattu tuote on niin iso, että sitä ei voi lähettää kirjelähetyksenä, voit valita ”kommentti” -kohtaan haluamasi Smartpost pakettiautomaatin tai Postin toimipisteen.

Kuinka paljon ovat lähetys- tai toimituskulut?

Emme peri mitään lähetys- tai toimituskuluja vaan ne sisältyvät aina tuotteen hintaan.

Miten tilaus maksetaan?

Ostosten maksu tapahtuu Klarna Checkout -maksujärjestelmän välityksellä.
Voit maksaa ostokset käyttämällä verkkopankkia (Säästöpankki, Osuuspankki, S-Pankki, Aktia, Nordea ja Danske Bank) tai korttimaksua (Visa ja Mastercard) tai valita jonkin Klarnan muista maksutavoista jotka ovat Klarna lasku, Maksa myöhemmin tai Pilko maksut.

Onko verkkokaupasta tilaaminen turvallista?

Kyllä tilaaminen on turvallista. Klarna palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkkokaupastamme.
Verkkokauppamme kaikilla sivuilla on SSL-salaus eli salattu https tietoliikenneyhteys.

Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

Kyllä voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta. Kunhan tuote on käyttämätön ja alkuperäistä vastaavasssa kunnossa. Ennen palautusta tai vaihtoa ota yhteys asiakaspalveluumme josta saat ohjeet palautuksen tai vaihdon tekemiseen.

Pitääkö minun rekisteröityä asiakkaaksi ennen kun voin tilata?

Sinun ei tarvitse rekisteröityä. Jos rekisteröidyt niin näet asiakastililtäsi tilaushistoriasi. Myös seuraavan tilauksen tekeminen helpottuu ja nopeutuu.